Hero of war, yeh that's what I'll be...

Eller hur??^^
De e ju verkligen vad man vill...
Typ döda folk som inte har gjort något mot en...
Vafan är det med krig egentligen??
Jag menar, vad tjänar man på att döda folk hela tiden?
Ingenting om man inte tycker att det är trevligt...
Men då är man ju sjuk...
Eller??
Seriöst, varför ska man hela tiden slåss och döda??
Det hjälper ju inte...
Man får ju bara dåligt samvete när man ser allt lidande på TV.
Det är ju inte det jag vill känna...
Att jag har det så jävla bra!!
Jag vill ju att andra ska ha det bra oxå!!
Jag orkar seriöst inte se andra lida.
Man vet ju hur det är att inte ha sina föräldrar...
Det är inte så jävla trevligt...
Menmen...
Kriga på då.
Men visa fan inte dom som inte har med det att göra...
Man mår så jävla dåligt själv av att ha det så jävla bra...
Alla förtjänar att ha det bra!
Jävla krig...
TA SLUT!
Det var min önskan för idag iaf...

Gjort idag??

  1. Skola -.^
  2. Stan, med min älskade Tova!! <3<3
  3. Hem med feting ont i huvet och illa mående...
  4. Nu, ingenting-.-
Med nu fläckat samvete tänker jag berätta lite om vad jag gjorde i stan.

Först typ käka Tova.
Sen gick vi till Åhelens och jag KÖPTE en kajal.
Sen typ inte så mycket mer, för hon skulle dra :(
Sen var jag med Simon, Elin, Celle, Alle och nån John hette han visst :s
Ajah, inte mycket mer att skriva så...
En bild, sen ska jag mysa med mitt älskade täcke teor jag fan :*















Ajah, nattinatti :*

Kyss :*

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jag älskar dig med alexis:]<3<3<3<3<3

2010-03-06 @ 18:41:52
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0