Kass Update... -.^

Jag vet!!
jag är kass på uppdatera, men f-låt!
Linus! LOVE!!
Tova, vet fan inte vad jag skulle göra
utan du!! <3<3<3
Andrea, Älskar dej gmn! <3


Jonas, saknar dej som fan!
Vet inte vad jag ska säga för att du ska
förstå hur jävla enormt saknad du är!
Du är så underbar, men du har inte varit dej själv sen
i julas då all skit hände...
Saknar våran vänskap...
Våra FINA minnen, inte alla bråk, svek,
tårar, sår, mardrömmar, avsvimmningar, tomma ord,
och all annan skit som hänt...
Asså jag känner fortfarande hur mitt hjärta bara stannade.
När jag la på.
01:23 24/12-09
Det var då jag förlorade dej förevigt.
Saknar dej vännen.

En liten grej från apa...

jag minns det så klockrent första gången vi träffades...
det var en måndag måndag den 24/10-09
det var den bästa dagen i mitt liv
då jag fick träffa den jag ville ha
då jag fick känna din doft
jag känner den fortfarande :(
jag minns när vi satt i soffan
lyssnade på musik och myste :(
det var så kung :(
jag minns att skrämde mig som fan när du stod bakom det där skjulet
det är mina finaste minnen :(
och dom är med den jag inte har längre :(
SAKNAR DEJ ENORMT JONAS :'( :'( :'( :'( :'( <3<3<3<3<3

Jaja, orkar inte mera nu, bli bara ledsen av att tänka på att min vän är borta så...

Kyss :*

Kommentarer
Postat av: Mikaela ^.^

asså alexis? du e tsm me linus, glöm jonas? han förstörde ju liksom ganska mke för oss. Visst, jag vet inte hur han e nu men me tanken på de jag ha fått veta om han så ligger han ju liksom inte högt på listan. men släpp taget om honom nu och låt neea och jonas vara,

2010-05-08 @ 12:23:07
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0