Jonas Johansson<3<3<3

asså gubben jag älskar dej så sjukt jävla mkt!
jag skulle inte vara nått utan dej<3<3<3 jag skulle inte ha mkt att leva för... jag tror inte att jag skulle klara mej!
jag vill inte att du ska må dåligt o inte mikaela heller, men du vet vad jag vill.... <3
Jag Älskar Dej FÖÖÖR MKT!!!! hiihii, om d går asså!
men men d finns inte mer att säga en att jag älskar dej! <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3

akagksloasuh<3<3 älsk<3<3kjgfu7tkj,jhfjonas jag älskar dig! <3<3<3<3<3<3
♥KRAM ALEXIS♥


Kommentarer
Postat av: du vet vem... :(

asså hur kan du skriva nått sånt direkt efter att han har dumpat mej...? Du verkar inte fatta hur jävla dåligt jag mår..inge illa menat men jag klarar inte av att ha en vän som skriver sådär direkt efter att min kille dumpat mej och speciellt inte medans han och jag va tsm, du har fått din chans...förlåt..</3

2009-11-18 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0