Jonas, jag dööör vad gulligt! <3

Jag dör så jävla söt du e, jag kan faaan inte tänka klart! jag trodde inte att du skulle bli ditt gamla jag igen, men du e den jag ville ha o jag älskar dej mer o mer varje dag! jag kan inte hålla mej! jag måste berätta för hela världen hur skjut mkt jag älskar dej! jag blir tårögd av att tänka på dej, för du e sååååååå underbar! jag kan inte tänka på annat en dej jonas, o d e vell bra, men jag vill inte haka upp mej lixåm... :P jag älskar dej gubben! <3<3<3<3<3<3<3 Jonas Johansson e faaan BÄÄÄÄÄST! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3 älsk<3<3
'kiutgoyutiuy
kjgf
u7t
kj,jhf
jonas jag älskar dig! <3<3<3<3<3<3 jonas du e en superfiiin pojke! <3<3<3
♥KRAM ALEXIS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0