Dryga HallonGlass!

Asså jag sjkuter fan mig själv, jag måste vara planetens drygaste människa!
Jag spammar bara för att jag e såååååååååå dryg, alla borde hata mig, fast det gör dom typ! xD jag kan inte fatta att jag är sååå jävla dryyyyyyyg! jag insåg d nyss o det gör mig faaaan deppad! vaf har ingen sagt nå?!
jag trodde att jag bara var allmänt dryg, men jag insåg att jag är jäääääääääääätte dryg!
jag tror jag skjuter mig i jävla lill tån!
kan inte ni börja klaga mer på hur jävla dryg jag e?
jag vill inte vara tråkig o dryg!
aja ska skjuta mej i lill tån nu puss o kram
men ni får en bild som vanligt! -.-
Asså! nu dör jag, jag är såååååå förutsägbar oxå!
jag har alltid en bild oxå!!!! jag ska faaan döda en mask!
jag är en jävla mupp!
aja jag ska döda masken nu!
puss
o bilden!
jag
♥KRAM ALEXIS♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela Pettersson =)

Men gerej då ! ;( </3

2009-11-12 @ 20:22:07
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0