tjooohfadderittan... ni kan resten xD

Heeeeej alla, jag känner mej inte alls lika ensam längre, jag sitter med Annika, Urban o Wilma och ser Män som hatar kvinnor :D Den är faaan bra, så jag ska inte slösa såååååå mycket tid på er... Men jag kan då säga det att det är en jävligt vidrig scen i filmen då hon (Lisbeth eller hur faan det nu stavas) blir våltagen! :( inte schyst, men annars är det jag har sett bra, sen ska vi se Flickan som lekte med elden. Sen blir det betyg för dom här två filmerna och sen blir det säng! HAHA vänta hade inte jag lovat er lite bilder?`jag har ju igentligen inte tid, men jag ska hålla det jag lovat. Dom kanske verkar lite emo en del, men vad faan, i love emo så why not? Lixom, jag är jag och du är du och jag ger dej chansen att titta in i mitt liv i min blogg, så kolla mina emobilder eller mina emoinlägg om att jag känner mej ensam och deppad och när jag är som mest fjortiz och nöjd med mej själv jag menar vad spelar det för roll...?
Men det finns en sak jag vill undvika... Det är...
* Inte för att jag har fått det, men eftersom att jag godkänner alla era komentarer innan dom visas på bloggen så vill jag inte att jag ska måsta ta bort en enda komentar för att det står att jag är ett jävla emo, eller att jag är en jävla ful fjortiz som tror att hon är något... bara så ni vet lixom...

AJA! VAFAAAN, NU BLIR DET BILDER! :D <3 ELLER HUR? :D
P.S en liten text kommer brevid varje bild :D D.S


  En jävligt snygg bild, med tanke på svinflunsasprutan så passar den bra, inte för emo :D



 Jaa, tänk om ni killar var så gulliga! :D Men oftast ska ni vara "tuffa" o inte töta... :(



Jaaaaa, jag skulle det om jag var med Jonas... SAKNAR DEJ BBY!:( <3<3<3<3<3<3



 Jaaaaa, det säger sig vell självt? Mitt hjärta är inte helt utan JONAS<3<3<3<3<3<3



 Hold me tight BBY, because you have my heart! <3<3<3<3<3


  
Ta min land, lungt och fint, så går vi tillbaka till standen och myser i sanden <3<3<3<3<3


 
Du är mitt ledljus Jonas, kom ihåg det! <3<3<3<3<3<3


 
Mitt hjärta var inte helt innan jag träffade dej Jonas, men du har helat det! Älskar dej<3<3


 
Just det! Älska livet! Hata det inte :D Ni märker ju bara hur glad jag oftast är :D



 Ni undrar kanske vilken dag, det är dagen då jag förlorade Mikaela... :'( saknar dej! :'( </3



 Ska vi ha våra underkläder på huvet eller ska vi vara nakna? :P



 Ball bild va? Jag vet! xD



 
Vill du ha mitt hjärta, vänta Jonas, du har det redan! :D <3<3<3<3<3<3<3



 Jonas, snälla länma mej inte ensam?! <3<3<3<3<3



 Jonas<3<3<3<3<3<3<3



  Älskling<3<3<3<3<3<3


 
Nej, det är det inte, för att det tillhör Jonas <3<3<3<3<3<3<3<3



Det ska man vara det! EMO(L) <3<3<3<3



 Jonas<3<3<3<3<3



 
My heart beats for You Jonas<3<3<3<3<3


 
FAAAAAN VAD JAG GILLAR HENNES STIL!!!! :O LOVE UR HAIR! :D <3<3

Nu har ni fått dom :D <3 Aja, ska se färdigt filmen nu. KYSS! <3

KRAM ALEXIS


Kommentarer
Postat av: Alesha

Jonas hit och Jonas dit

2010-01-02 @ 18:43:37
URL: http://ensomsaknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0