Saknaden

Saknaden.

Du fattar inte hur mkt det svider.

Hur stor min längtan efter dej är.

Hur mycket jag gråter för att du är borta.

Hur trött man blir på leva ensam.

I mörkret.

I kylan.

I sorgen av att ha förlorat dej.

Jag vet inte hur läng til jag kan stå ut.

Hur länge jag kan kämpa.

Jag vet, jag måste gå vidare, men jag kan inte.

Jag kan inte leva utan dej.

Utan dej är jag ingenting igen.

Bara askan av en eld som en gång brann.

Bara det tomma dunket av ett hjärta.

Ett hjärta som slår för dej.

Jag kan inte gå vidare.

Det här är mitt 6 försök.

Det går inte.

Så snälla!

Ta tillbaks mej! :'(

Förlåt för allt dumt jag gjort.

All sorg du utstått.

Allt jag har tagit ifrån dej, men jag klarar mej inte längre.

INTE ENSAM UTAN DEJ!

Karl Jonas Johansson,

det enda jag vill ha, det enda jag hade

</3


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: älskar dej med<3

2010-01-03 @ 23:09:13
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: åååhh

Men släpp han bara!.

han gilla dej int längre INSE fakta!

släpp han HERREGUD!.

/anonym men inte en viss person!.

2010-01-25 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0