Karl Jonas Johansson! <3<3<3<3

Karl Jonas Johansson<3

Du är min ängel.
Du är allt jag har.
Jag har aldrig kännt såhär för nån förut.
Du har räddat mitt liv.
Utan dej är jag ingenting, bara en liten ensam osynlig skepnad.
Jag har bara kännt dej ett litet tag, men på den tiden har mitt liv blivit ett liv.
Innan du fanns i mitt vilje jag inte ens vakna på morgonen, men nu stiger jag gärna upp för att jag vet att jag kommer att få höra din lugna röst.
Jag känner mej så älskad när jag hör dej prata med din lugna röst och som vanligt vara så söt.
Jag minns när jag tiitade på din innebandyträning.
Du stod bara några meter framför mej, men jag saknade dej endå eftersom att du inte satt på bänken brevid mej och höll om mej och jag inte fick känna hur gott du luktade.
Jag älskar dej nästan för mycket, men det går ju inte.
Jag saknar dej min älskling.
Karl Jonas Johansson du är allt jag har och jag släpper dej ALDRIG<3<3<3<3



P.S Linus bara jag får pussa Jonas (A) <3 du får kramas :D kram Linus D.S

♥KRAM ALEXIS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0