jaha, ska du ha han LR??

ska du det?
han är din nu om du vill ha han...
jag saknar han såklart.
jag vill vell ant ff ha han.
klart som faaan
men jag vill ha en annan mer...
inte han...
han känner han jag beskriver...
han gillar typ inte han...
men men...
jag dumpade han imorse...
jag hade funderat länge på göra det...
varför kan du inte låta bli vännen....??
jag fattar inte varför du måste ha en massa tjejer hela tiden...
jag fattar inte varför du MÅSTE såra...
jag fattar inte varför du ändrades...
är det mitt fel??
fattar du att jag saknar dej??
fattar du varför??
jag saknade dej tillomed när vi var tsm...
det suger att inte kunna berätta saker för dej längre...
fast jag har ju en annan, men gnistan e...
inte den samma i alla fall...
saknar våran tid som fan!
jag har inte gråtit ennu...
men jag vet en sak...
man ska inte gråta för att det är slut.
man ska le för att det varit.
jag kommer inte att göra det.
det vet jag redan.
men jag kan vara glad att vi var kompisar...
för att jag mådde rätt bra när vi var vi...
för att du gjorde så att jag träffade en massa underbara människor...
men gråta för ALLT annat...
saknaden från våra minnen,
tårarna vi fällt...
alla glada minnen.
ALLT!
jag vet fan inte mer en att jag ska ha en sak...
en person som är som du var...
fast bättre...
han är så underbar.
och om han läser det här fattar han att jag menar han.
 PUSS GUBBE :*

han jag saknar...

han jag vill ha....
kan jag inte säga xP

kyss


Kommentarer
Postat av: wilma h

HEJ det är en fin blogg. En jag har en fråga är det dig kille??



wilma

2010-01-01 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0