Jag känner mig så ***** ensam! :(

Satan vad jag känner mej lonley... Jag har bara pratat med Jonas i 3 minuter idag... Sen har jag bara pratat med Wilma, Elias, Urban o Ánnika... Man känner sig liiiite lonley... Ni ska få veta exakt vad jag har gjort idag...

x vaknade sisådär ett...

x svarade på mina sms.

x låg o dryga i sängen till sisådär halv två -.-

x åt frukost.

x dryga vid datoren.

x såg run´s house weekend break.

x åkte till ok med dom andra.

x köpte godis.

x kom hem o satt mej vid datoren igen o logga in på apa.

x åt midda.

x städade mitt rum, det var att:
o ta bort halva jävla garderoben från golvet
o damsuga
o skura (då lyssnade jag på musik o headbanga o då ramla jag xD)
o flytta pianot

x sen satte jag mej vid datoren igen.

Det var min dag...
Jo. jag hittade lite niciga bilder som passar till idag...
men ni får dom sen...
kyss! ;*

♥KRAM ALEXIS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0