EN MASSA FRÅGOR O <3:N XD <3


[x] du har hittat ny musik du gillar (söta låtar o ennu mer rock! :D)


[x] du har fått nya kompisar (jaa, mogge, linus, andrea, simpen sofia, lisa o en massa fler :D kingar <3)


[x] du har varit utomlands (jag har ju ffs((for fuck sake)) bott utomlands :D)


[x] du har varit ledsen (klart som fan, jag är alltid ledsen om jag inte e me jonas :] <3)


[Y] du har velat dö (d e ju privat...)


[x] du har varit glad (alltid när jag e me jonas ;D <3 love ya bby! <3)


[x] du har druckit alkohol ((smakat! obs! smakat!))


[x] du har blivit kär (jag e ju störttis i jonas :] <3)


[x] du har känt dig sviken (av många....:( </3)


[x] du har känt som att ingen har sett dig (hender gamska ofta, fast det var mer ofta förr...</3 jonas <3)


[Y] du har suttit vid datorn mer än innan (vad menar man? :S :*!)


[Y] du har skrivit en låt (om jag har det vore det ju pinsamt att berätta det! :O :D)


[x] du har känt hat (gör fortfarande.... :( </3 men mest (U))


[x] du har känt att någon tagit dig för givet (jag nämner inga namn, men jaa, vi var ju bästisar! :( </3)


[x] du har varit sjuk (är alltid i hövvet xD (A))


[x] du har dansat (streetdans, o jag vill kunna cwalk oxå, men d e svårt som *** :))


[x] du har bråkat med dina föräldrar (vem har inte det? :P)


[x] någon har sagt att du är snygg (ANTAGLIGEN OM JAG SATTE ETT KRYSS! :o(jonas, simon, linus :D ))


[Y] du har bråkat med din älskling (om jag har det har jag läst det o då vill jag inte ta upp det igen... all respcet bby! <3)


[x] du har strulat med en främling ((nämner inget namn, o ingen komentar, jonas blir så svartis :D))


[O] strulat med två personer på samma kväll (vem fan gör nåt sånt?! :O)


[x] sovit i samma säng som motsatta könet men ej din kille/tjej ((nämner inget namn, o ingen komentar, jonas blir så svartis :D))


[O] du har strulat med en av samma kön (nope, nån frivillig? skojja ba! :D)


[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag (jag har gjort tabbar för att jag har varit så glad att jag ska vara med jonas ja! :D <3)


[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv ((senast igår.... :(  (</3 back off Claudia! ))


[O] du har lekt för mycket med bilddagboken ((ingen komentar))


[Y] du har slagit någon ((nämner inget namn, o ingen komentar. :!))


[x] du har kallat någon hora/slampa ((nämner inget namn, o ingen komentar. :!))


[x] blivit kallad hora/slampa (har vell hent "några" gånger...)


[O] du har däckat ((ingen komentar))


[x] du har spytt (jaaa, det har vell alla? :D)


[x] du har sovit i motsatta könets säng (jaa, jonas ska vi sova? :]<3)


[O] du har hånglat med någon av samma kön ((ingen komentar))


[x] du har dansat med med någon av det motsatta könet (jaa, jag o jonas flumma lite igår, men bara liite! :D <3)


[Y] du har raggat på främlingar ((ingen komentar))


[Y] du har kysst en främling ((ingen komentar))


[x] du har rökt ((ingen komentar))


[x] du har rymt hemifrån ((ingen komentar))


[x] du har bakat (jaaa, jag e bäst på kladdkaka o muffins :D)


[x] du har sovit utomhus (jojjemenn :D)


[O] du har åkt bil med fyllon (neee, vem skulle d vara, göte? xD)


[x] du har varit kär (är ju *** störttis i jonas :D <3 love yaaaa babe<3)


[x] du har saknat någon (skanar jonas :( <3<3)


[O] du har duschat med någon (i can wash my hair! gosh!)



[x] du har badat i havet (jopp, jopp alla sekunder två gånger i sekunden :D)


[x] du har solat utomhus (vem *** har inte d? :S)



[O] du har solat i solarium (nope* 100% real tan :))


[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar (jag o jonas har vell haft saker o babbla om :D <3)


[O] du har fått blommor av någon från motsatta könet (where´s my roses? :D)


[O] du har gett någon blommor (nope, ksk dags? :D)


[x] du har sett en död människa ((ingen komentar))


[x] du har känt dig som en prinsessa/prins (d gör jag varje gång jag ser jonas :]<3<3)


[x] du har längtat till något (jag längtar alltid efter att vara med jonas :]<3)


JONAS, vi glömmer allt dåligt med igår o börjar ett nytt posivt kapitell nu! <3<3<3 ÄSLAKR DEJ<3<3<3
O EN BILD :D

♥KRAM ALEXIS♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela Pettersson

[x] du har känt att någon tagit dig för givet (jag nämner inga namn, men jaa, vi var ju bästisar! :( </3)



vem ?

2009-12-07 @ 16:40:15
URL: http://latsmurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har

2010-01-01 @ 16:30:48
URL: http://ensomsaknar.blogg.se/
Postat av: Alesha

Fin blogg du har

2010-01-01 @ 16:34:01
URL: http://ensomsaknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0